zaterdag 29 oktober 2022

HERFSTKLEUREN IN HET KRALINGSE BOS, 29-10-2022.

Het Kralingse Bos is op loopafstand van mijn huis. Pluche beer Leitje sprong op mijn rug en samen gingen we op weg. En vlakbij mijn huis in mijn wijk was hier al een prachtig gekleurde boom - deze boom kon ik reeds vanuit mijn huis zien.







Hertenkamp in het Kralingse Bos.






























We streken neer op het terras van "Pannekoekhuis De Nachtegaal". Leitje mocht een pannenkoek uitkiezen. Hij koos een pannenkoek met banaan, chocola, amandelen en een soort fudge. Super lekker! 


Smikkelen maar!

En na de pannenkoek liepen we door, genietend van de zachte temperatuur en de herfsttinten.



















We waren aangekomen in Kralingen. Bij metrostation Voorschoterlaan stapten we op de metro. 

Tot de volgende keer!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WANDELING DE ESCH, SCHAARDIJK EN NESSERDIJK - ROTTERDAM, 18-05-2024. Onze wandeltocht vandaag beginnen we (Leitje en ik) in De Esch, bij de ...